Subject: Märgukiri liiklusõnnetuste vältimiseks
From: Jüri Jahimehed <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jan 2025 13:29:21 +0200

Tere

Harju maakonnas, Rae vallas , Jüri  Aruküla teel (303) on ohtlik lõik seoses 
metsloomade viibimisega maanteel.
Varasemalt oleme pöördunud Teie poole sama teemaga 09. veebruaril 2017. 
aastal.
Nimelt on maantee äärsele põllule kogunenud suur hulk metskitsi (17), kes 
käivad söömas ühel pool ja magamas teisel pool maanteel.
Viimase kolme aastaga on sellel lõigul hukkunud 20 metskitse, mis on 
fikseeritud uluki õnnetuste registrisse EJSi kodulehel.
Meie ettepanek on sõidukijuhte vastavate teemärgistustega hoiatada, et 
vältida edaspidiseid õnnetusi.
Ohtlik teelõik asub nr 303 maanteel alates ristmikust 201 maanteega kuni 
Leivajõeni  ja sealt edasi paarsada meetrit Raasiku valla piirides.

Lugupidamisega

Aldo Laid
Jüri Jahimeeste Seltsi juhatuse liige
5093630
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.